<$BlogRSDURL$>

Monday, February 09, 2004

缺點... 優點... 

世上冇完美既人, 我相信每個人都有佢既缺點.

我就繼承左家族 (主要來自母系) 既一個大缺點: 嚕囌, 易煩躁;
不過我都有一個優點: 懂得自責, 內疚.
每當我既缺點表露無遺之後, 我既優點都會發揮得淋漓盡致.

只可惜... 我既優點彌補唔到我既缺點.
而受我既缺點影響最深既人, 往往係我既至親...
唉! 真係對佢地唔住.

不過, 我仲有其他優點去彌補我呢個缺點, 就係: 知錯能改同有恆心...
我十年前已經開始改善呢個缺點, 而且好有恆心咁至到今時今日仍然實行緊.

希望大家比多d時間我, 同埋多d想起我既優點, 咁呢個世界都會靚d!! ^o^


Comments: Post a Comment