<$BlogRSDURL$>

Wednesday, February 11, 2004

日出 

搬入新界住之後, 每朝要用約三十分鐘既時間搭巴士返工.
頭果十五分鐘車程我就最鍾意, 因為好有郊遊feel!
沿途一邊係綠油油既山, 一邊可以遠望景色唔錯既吐露港...
天氣好時, 抬頭仲可以望到日出同藍天白雲.
雖然已經八點多, 但個太陽先至o岩o岩升到去d山頂既高度,
所以仍然有日出既感覺;
就連坐o向我對面果個小妹妹都同佢隔離個媽咪講: 太陽出緊黎呀!!
雖然我好眼訓, 但我都會矇起隻眼欣賞呢個大自然既美景.

住o向市區既朋友就未必有機會睇到呢d景色.
不過, 欣賞唔同既樓宇石屎建築物或者睇下街上面d車款呀車牌呀或者望下d趕返工既路人... 其實都唔錯.
如果搭地鐵既可以參考我之前果篇網誌...
或者回味一下開心既事情, 近至沉日既趣事遠至小學幼稚園既傻事都得!

總之, 保持心情開朗就得... 一日既開始嘛...
... 雖然好眼訓 -_-!


Comments: Post a Comment