<$BlogRSDURL$>

Thursday, February 12, 2004

火柴人的故事 

今朝睇左一個網上片段, 名為'火柴人的故事'.
係由36幅有文字敘述既簡單既黑白圖畫組成, 主題係'立體愛情觀'.
作者想表達情侶們越接近對方之後越會發覺, 對方並唔係活在與自己同一個高度既世界... 互相有好多唔同既地方, 要好好相處, 好難. 完全活在同一個世界既就只有自己既影子!

最初睇個主題, 我仲以為係一個正面d既訊息, 點知... 咁鬼灰!!

我認為, 以立體角度去看待愛情係正確既, 但唔應該係一個咁孤獨既結論.

冇錯我地都好可能係o向唔同既高度中生活,
但係高度係比較容易調教既... 只要雙方既大方向一樣.
反之如果兩個人既方向係相反既話, 咁就真係: '算罷啦...六師弟!'.

如果你仍然係單身貴族既, 咁呢個'立體愛情觀'就更加適合.
(3D丫嘛... 咁未睇得多d又清楚d囉!! ^_^)
因為我地唔係木頭人, 而係曉行曉走曉轉彎既地球人.
只要你唔係收埋左你自己既話, 我相信某一日你總會o向某個方向某個角度遇到一個可以同你活在同一世界既果個人!


Comments: Post a Comment