<$BlogRSDURL$>

Monday, February 16, 2004

大計 

舊年年尾既時候已經同自己講, 新既一年年頭既時候我要寫我既五年大計!
當時心裡面已經諗到七七八八大概有d乜o野大計.
所謂大計其實都只不過係一d願望, 例如去一次歐洲旅行.

之不過新既一年都過左差唔多兩個月, 但係我都仲未寫呢d大計!
事關我想寫落一張靚靚既紙上面, 但係到家陣都未搵/遇到一張靚紙...

其實寫dXX年大計都未嘗唔係一件好事...
如果XX年之後你發現呢d大計已經做到哂, 咁就真係開心到暈!
假如未做到既, 咁未繼續努力囉!

等我一陣快d去買張靚靚紙, 今晚就寫我既五年大計...
到五年之後就開心到暈先!!! ^O^


Comments: Post a Comment