<$BlogRSDURL$>

Monday, February 23, 2004

日本料理 

一向都有閱讀蘋果日報副刊裡面蔡瀾既專欄.
鍾意睇因為覺得呢個亞伯幾爽, 而且佢主要講食... 我最鍾意.

今日佢講日本料理 (又係我至愛!). 不過佢話香港既佢極少光顧, 因為認為香港d日本料理大多亂咁o黎, 用料又唔正統又唔乾淨喎...

唉! 我夠知去日本食至正啦!! 之但係我家在香港喎! 不過, 一分錢一分貨我就絕對讚同既. 試過一千零一次去一間位於銅鑼灣既高級日本料理, 兩個人食左八百幾蚊 (講緊至少五年前喎...), 都只係有一碟甘蝦刺身, 一客鰻魚卷, 以及兩碟熱食. 之不過...
... 真係好好味! 我好想再去呀!!!!! >o<


Comments: Post a Comment