<$BlogRSDURL$>

Wednesday, February 25, 2004

已經好好... 

曾經o向紐約同悉尼兩處地方各渡過o左悠閒既一個月. 果兩個月時間簡直就寫意到不~~得了... 家陣都仍然好回味! 雖然唔係有咩豪華既享受, 但由於唔洗做, 日日淨係食玩同訓覺... 簡直係人生一大享受!!

不過我最享受既係果兩處地方既環境:
紐約無乜山, 一望無際, 又乾淨, 城市規劃井井有條, 又有時代感;
悉尼環境優美, 有山又有水, 感覺好舒服.

經過果兩個月既'外國生活'之後, 我有時會埋怨做香港人好慘.
因為香港居住環境實在太迫太差, 空氣又唔好.

但係我諗我以後都唔會再埋怨...
因為我發現, 中國大陸有大把人既生活環境及水平 (就算唔係貧民地區), 都比我地活在香港既不知差多少倍! 香港, 已經好好......


Comments: Post a Comment