<$BlogRSDURL$>

Friday, February 27, 2004

奇趣 

沉晚去左一間價錢大眾化但有少少裝修既餐廳食飯. 有白色既梳化又有卡位, 配上胡桃木既牆, 都幾好. 不過係一間做街坊生意既餐廳.

食食下, 忽然聽到靠牆既一個卡位傳出唔係好大聲既女子'鴉鴉'聲!! 用'鴉鴉'去形容係因為佢發出既係高音既'呀'聲! 我估計係果邊有隻'甲由'!
過左無幾耐, 我又再聽到'鴉~鴉~鴉~'...
咁我就望過去, 見到個女仔o向到縮下縮下, 又不斷咁繼續'鴉~鴉~鴉~~'...
我心諗: '甲由'o者! 對你有威脅既未拍死佢囉! 洗唔洗係咁o向到'鴉~鴉~鴉~~'呀??!!
最奇趣既係, 坐o向呢個女仔隔離既應該係佢老豆, 對面就應該係佢細老同亞媽!! 但呢三個人都淨係一齊望住牆邊同埋一齊縮下縮下... 幾好笑!

不過我覺得呢個老豆好唔掂...
好既男人, 係應該保護佢身邊老老嫩嫩既女性, 免得佢地受到'苦難'!!


Comments: Post a Comment