<$BlogRSDURL$>

Thursday, November 11, 2004

因了解而分開 

望住呢張大合照, 我有生以o黎第一次感受到 '感慨'.

曾幾何時, 我同相中o既佢佢佢佢係幾咁好朋友......
但係如今, 我o地一年都未必見到三次!
感慨, 係因為發現我o地o既友情已經由超級好朋友變成為超級普通朋友.
講真, 呢種感受並不好受!

點解會變成咁??
我諗係因為拍拖o既只顧拍拖, 玩o既只顧玩......
互相願意付出比大家o既時間越o黎越少......
亦即係互相o既價值觀都唔同.
咁樣, 友情又點可以維持呢?!

因了解而分開...... 並唔係只適用於男女之間o既感情, 絕對可以用於友情.
而當你發現一段友誼去到咁o既地步o既時候,
果種 '感慨' 應該會比用於愛情o既難受.
因為比起愛情, 友情係一樣越多越好o既o野; 因了解而分開...... 令你失去一段友情.
而愛情, 數量應該係一; 因了解而分開...... 只會令你去追尋另一段愛情.


Comments: Post a Comment