<$BlogRSDURL$>

Saturday, November 13, 2004

認命 (只限女生) 

ABCDEFGH.
'H??????????????!!!!!!!!!!!!!!!'
'H?? 唔係嘛~~~'
'喂喂, 我想像唔到呀~~~ 我想見識下呀!'
'可能條帶要用鋼纜......'
'我兩邊加埋都未係 H 呀!!!'
'可能鬼婆會有.'
'但真係想像唔到呀!!!'
'不過我諗會好辛苦...... H 喎!!!'
'算啦~ 我o地呢 d 平平凡凡就好o架喇~~'

以上o既對話, 係兩個 '無知少女' o向銅鑼灣經過一間舖頭之後o既 '讀後感'.

話說回來, 有關呢 d 'ABCDEFGH' 帶比我o地眾姊妹們o既辛酸苦惱,
男人, 係唔會明白o既...... 女人, 認命吧!


Comments: Post a Comment