<$BlogRSDURL$>

Thursday, November 25, 2004

記憶 

終於將我擁有 DC 以來 (一年半多) 影o左o既所有相 upload 到我o既 online album 喇!!! ^O^

影相, 諗落都算係我o既一個嗜好;
尤其是去一 d 好日都唔去o既地方, 或者一大班朋友出o黎聚舊.
當然, 去旅行o既時候就係一項指定動作!

我o既攝影手法分兩種:
影景o既時候 (無論齋景抑或人+景) 一定會注重畫面構圖, 所以有時會影得比較慢, 但效果我保證 90% 令你滿意, 事關我係一個有藝術細胞o既女子!
(點解唔係 100%?! 因為我係一個謙虛o既人!)
影人o既時候, 我鍾意隨意咁影. 但我絕對唔係偷影, 因為我會不停咁影, 甚至近距離咁影. 個 key point 係相中人未必係企定定望住鏡頭. 影出o黎o既相, 會令睇o既人好開心; 因為真情流露, 果日活動o既整個流程亦都得到重溫.

我鍾意影相可能係遺傳自父母, 佢兩個都好鍾意呢項活動.
另外, 我鍾意影相, 因為相片可以幫我記憶返開心特別o既時光......
尤其我係一個記性唔係咁好o既人. ^_^


Comments: Post a Comment