<$BlogRSDURL$>

Monday, December 06, 2004

性本惡 

我諗, 人性本來係惡既!

做好人, 好難好難. 因為你要考慮既平衡既兼顧既o野係好多好多.
正所謂 '左右做人難', '順得哥情失嫂意'...... 等等等等.
有時你做o既o野係為他人著想, 但係會因為當事人o既性格或者一 d 外來因素,
而令你有吃力不討好o既感覺...... 甚至乎心灰意冷.

但係做壞人就唔同喇!
你可以隨心所欲, 唔需要理會事情o既後果, 亦唔需要顧慮其他人o既感受.

諗真一下:
我o地想 '隨心所欲' 地去做o既, 似乎都係一 d 有負面影響o既事情.
例如會浪費金錢 / 時間, 講大話, 嚴重o既就做 d 傷天害理o既事......
似乎大家都係以理性及知識去提醒, 甚至乎壓抑自己唔好去做壞事.
再諗深一層:
好耐好耐以前直到現在, 人類都不斷地進食各種動物;
亦即係我o地每日都會犧牲一 d 東西去滿足自己......
所以我認為, 人性本來係惡既!

p.s. 好遺憾, 我並唔係素食者~


Comments: Post a Comment