<$BlogRSDURL$>

Thursday, December 09, 2004

怕老 

講真, 我都係近排先有 '怕老' o既感覺...... 可能我比較遲鈍.
呢個感覺當然唔好受, 會令我擔心...... 因為明顯影響到既主要係我個樣!

好驚人o地一望就知你已經唔係二字頭;
又驚 d 眼尾紋會一發不可收拾;
亦都驚 d 小朋友只會叫你 '姨姨';
更加驚 d 大朋友會話你 '仲細呀? 三十幾歲仲扮 cutie!';

我相信男人唔會咁怕老.
因為就算佢o地個樣老o左 d, 都只會係加添佢o地o既成熟感.
但女人就唔同喇, 個樣老o左 d d, 就會比人覺得殘!
唉...... 男女唔平等, 呢個係改變唔到o既事實!

不過, 我相信相由心生. 保持心境開朗, 個樣自然靚 d......
咁就算塊面多o左 d 紋, 都唔會係一個殘樣丫!!! ^O^


Comments: Post a Comment