<$BlogRSDURL$>

Wednesday, July 06, 2005

開心? 簡單? 

對我o黎講, 開心可以幾簡單, 就好似...

起身見到藍天白雲...
食到好味o既 chesscake...
游一敞水...
目訓十幾個鐘頭覺起身覺得十分滿足...
買到一件衫/裙/褲著上身之後覺得幾靚...
去郊外欣賞美麗o既大自然景色呼吸清新o既空氣...
同好朋友聚舊...
上 MSN 發現有好多 friends online...
煮到正常味道o既o野食...
同屋企人渡過一個輕鬆o既星期日...
... 等等等等.

開心, 其實真係可以幾簡單~
秘訣? 好老土o架喎, 真係要講??
......
......
中: 知足常樂囉~
英: Count what you have but not what you don't have~

哈哈... 真係超老土呀!
不過, 我開始當作係我o既座右銘喇~
但係唔好搞錯, '知足' 唔等於 '無要求',
我仍然會不斷改進我o既生活!!


Comments: Post a Comment