<$BlogRSDURL$>

Monday, July 11, 2005

我的最記得 

趁我還未忘記, 寫低先!!!

我的最記得... 如下:

幼稚園時日日小息玩兔仔跳樓梯;
...... 三歲定八十, 我係一個好動o既人.

幼稚園時有個同學成日唱 '雞公仔...~';
...... 名字同樣貌都已經唔記得, 但把沙沙o既聲都仲有少少印象.

小學時朝朝媽媽送我到學校門口我會比個 goodbye kiss 佢,
跟住企o向門口果個女主任又要我鍚佢;
...... 女人可以係又假又貪心o既動物.

小學時有個女主任見我將隻表帶o向右手,
咁佢就話: '你唔驚寫字時整花你隻咁靚o既表呀?';
...... 女人可以係細心又識逗人開心o既動物.

中學時有次去一個同學屋企做 project,
大家煮o左 D 好好味o既出前一丁公仔麵食!;
...... 民以食為先!

中學時我最鍾意上o既係家政 and 美術堂;
...... 我唔係一個讀書人.

預科時成日放學去碌齡唱 K;
...... 自由係令人開心o既.

大學時可以邊食o野邊上堂, 又可以遲到早退兼走堂;
...... 同上 + 同上上 + 同上上上. ^o^


Comments: Post a Comment