<$BlogRSDURL$>

Saturday, April 08, 2006

喜歡愛情小說 

我最鍾意睇既小說係愛情小說.
哈哈~~ 好膚淺, 是吧?

有時都會睇一D推理懸疑小說, 但可能我膽小, 太懸疑既, 我會驚.
科幻小說就真係好少睇, 可能因為我對科學呀外太空呀無乜興趣.
只有愛情小說我會睇得最津津有味.

有人會覺得喜歡睇愛情小說的人多數是鍾意發白日夢呀不切實際的人;
但對不起, 我係一個唔識發白日夢又頗實際既人.

我認為, 愛情小說係最貼近真實的小說;
每看一個故事, 就好像看到了一個人的生活片段一樣.
愛情小說唯一與真實世界差別最大的, 就是小說裡會有太多的巧合.
但故事裡的人物情節及感情, 是可以在現實生活中找到的.
換句話說, 看愛情小說可以豐富我對不同人性的認識和預知.

又或許因為我份人比較懶, 不喜歡用腦.
看這些情情愛愛的就可以好輕鬆地讓我輕鬆一下.
再者, 我是一個感情不太豐富既人,
看多些愛情小說, 可能可以令我無咁冷血呢! 哈哈~~! ^O^


Comments: Post a Comment