<$BlogRSDURL$>

Monday, May 29, 2006

你有壓力, 我都有壓力! 

近日小至十歲, 老至七十歲, 都可能會講過:
'你有壓力, 我都有壓力!' 或者 '未解決~!'
哈哈~~! 多得互聯網既發達以及香港人應該真係有不少壓力,
這段 '巴士亞叔' 既片段迅速地在香港廣泛流傳.
HOT 既程度, 係連電視新聞都有報導;
亦有學校禁止學生講這句 '壓力宣言'!

如果這段片真是偷拍的話, 真的佩服那個青年,
可以讓那個不認識的亞叔 '訓示' 咁耐, 繼而 '問候' 一番.
其實我覺得那位亞叔可能真的壓力很大, 又或者係神經有問題.
不過, 生活在大城市既大部份人, 都有情緒病; 亦有大量 '未解決' 的問題!

但我更想提出既, 係公德心問題.
很多時在巴士或地鐵, 都會遇上一些講說話或講電話十分大聲既人.
對其他乘客, 其實真係十分之滋擾.
如果香港人曉得多為他人設想, 我相信大家既壓力都會減低不少.
(試想想, 當你拖著疲倦的身體搭車回家時,
車上有這些不介意讓其他人知道他/她的近況呀家事呀的人,
那些聲浪, 實在討厭... 沒有他們, 你是可以好好的睡一覺嘛!!
睡眠是減少壓力的一總好方法! ^___^.)

片段分享: <巴士亞叔> (注意: 部份內容可能引起觀眾不安.)


Comments: Post a Comment