<$BlogRSDURL$>

Thursday, September 03, 2009

高達 ~ REAL G~ 朝聖之旅 

<七月某天>
看到朋友在facebook 話原來的旅行計劃要改地點改日子, 因為台場有1:1 的高達...
(係呀, 係你呀, 咪就係你個status 話我知囉...)
問問家中的高達粉絲, 得到的回覆是: "係呀, 知道呀, 高達30歲吖嘛... 冇諗住去睇喎~"
什麼?!? 冇諗住去?? 30歲慶典喎! 1:1高達喎!! 咁難得既大件事竟然唔去??
計一計, 去個慳慳地既short trip 都ok 吖!

<七月中>
坐言起行係我既座右銘 (只限喜歡做的事情! ^o^)... 機票話咁快到手.
四日三夜, 凌晨機去, 清晨五點半到東京羽田機場.
未試過, 唔知會唔會好辛苦呢?

<八月頭至中>
工作繁重, 冇時間研究行程.
不過以我地對東京既熟悉, 短短三數天, 去邊? 心裡有數. ^_^

<八月二十號>
呵呵呵... 高達, 我今晚就坐飛機尼搵你喇~ 聽日台場見!
十二點半機, 坐正機翼隔離, 好嘈, 只係瞌到一個鐘...

<八月廿一號清晨>
yeahyeahyeah~~! 話咁快就到!
東京, 你好嘛~? long time no see... 我好掛住你呀~!
天朗氣清, happy!
搭無人驚駛火車再轉JR 去酒店, ok喎, 拎住4轆直身喼, 好輕鬆呀~

<八月廿一號>
寄存行李之後, 便到我們必去的麥當當食早餐.
食飽飽便出發到台場.
+++++
第一站, 國際展示場睇 GUNDAM BIG EXPO!
由排隊等買飛到真正入到會場, 用了一個鐘... 很多人. >~<
+++++
第二站, 逛街食lunch.
很熱... 真的熱死了... >~<
+++++
第三站, 潮風公園睇1:1高達 REAL G~!
很多人, 很熱...
REAL G 高 18尺, 可能我期望太大, 我以為會更巨更震撼的.
但諗一諗, 卡通裡的高達跟主角的比例... 真的是我 '諗大咗'! ^_^
+++++
第四站, 逛街食dinner 逛街.
由於買咗飛睇高達激光show, 930, 所以 '滯留' 响台場.
+++++
第五站, GUNDAM LIGHT x MUSIC !
排咗大半個鐘等入場, 企到腳跛, 坐地下等算了.
九時半進場, 企位! 呵呵!!
開show! DJ 打碟播出新舊的高達歌, 好聽.
七彩繽紛激光勁閃, 正!
十點半, 個show still go on... 唔知幾時完, 但我地放咗响locker 既嘢要十一點前去拎返, 點算?!
十點九, 個show still go on... 冇計, 唯有離場去拎返d 嘢.
嗚嗚... 睇唔到完場... >_<
+++++
總括尼講, 凌晨機令到第一日超多時間, 好似過咗兩日咁! good!

<八月廿二號>
由於昨天實在太攰了, 結果瞓到十一點半先起身! 仲要係room service 阿姐想執房拍門! 哈哈~ 爽!
去橫濱outlet, shopping shopping... happy! ^o^

<八月廿三號>
三鷹宮崎駿美術館睇波兒, cute!
吉祥寺遊公園逛街, 之後應高達粉絲要求到中野搜購高達碟, gogogo~

<八月廿四號>
咁啱有個 TOMICA車仔 EXPO, 去睇下都好吖!
睇完d 小朋友圍住車仔既傻樣, 食餐舒舒服服既lunch, 跟住作最後衝刺shop 下...
話咁快就黃昏夠鐘起程到機場... 四日三夜朝聖trip 咁就玩完!!


Comments: Post a Comment